Deutsch

English

Magyar

Eredeti Grimm mesehősök

Álmodoztál már róla, hogy gyermekkorod kedvenc mesehőse legyél? Most itt a lehetőség, remekül néznek ki és csak Rád várnak, hogy játssz velük!

Különleges kockák

Szereted a kockákat? Akkor ez a játék neked készült. A dobozban egy nagy halom egyedi kocka van, gravírozott oldalakkal, amelyekből jónéhány különleges is van, egyedi képességekkel.

Kiegyensúlyozott szabályok

A játékot rengetegszer teszteltünk iskolákban és

családokkal. A szabályok gyorsan és egyszerűen

elsajátíthatóak a gyerekek számára, de a játék olyan

egyedi és annyi különböző lehetőséget tartalmaz, hogy tapasztalt gamerek számára is nagy élményt nyújt.

Egyedi mechanika

kockatorony építéssel

Szeretsz tornyokat építeni? Ebben a játékban pont erre szolgálnak a kockák. Elég gyakran rá kell tenni egy korábban lerakott másik kockára őket, hogy haladni tudjunk, megnyerjünk egy licitet vagy akár csapdába zárjuk ellenfelünket.

Békés játék vagy “verekedős”?

Mindenki eldöntheti, hogy mit szeretne. A játék mindkét útra ad lehetőséget: élni és élni hagyni, sőt akár segíteni a többi játékost, vagy direkt akadályozni és keresztbe tenni szeretnénk másoknak. A szabály kooperatív játékmódot is tartalmaz, ahol biztosan egymást kell segítsük, hogy közösen érjük el céljainkat.

Utálod a véletlen szerepét?

Akkor itt a lehetőség, hogy csökkentsük a kiszámíthatatlanságot, ha bent hagyjuk a történetkártyákat a dobozban. A játék tökéletesen játszható nélkülük is.

Balszerencsés vagy? Dobj újra!

Négy különleges mező van a tábla sarkaiban, ahová a legalacsonyabb értékű kockáinkat is le tudjuk helyezni. Az ott lévő szellemállatok segítenek rajtunk, és a következő körben különböző előnyöket biztosítanak számunkra. Így akár a hátrányból is előnyt tudunk kovácsolni. De a farkassal vigyázni kell, mert elmarja a kockákat!

Piroska történetét a farkassal mindenki ismeri. De vajon azt is, hogy mi történt előtte? Nos... Piroska az anyukájától kapott egy küldetést, miszerint vigyen almát a nagymamájának... Piroska tudta, hogy ezzel egy 2 pontos küldetést teljesítene, mely nagyszerű lehetőség lehet a győzelemhez, de ő inkább a farkast választotta. Piroska ezzel a döntésével bekerült a Grimm mesék világába, és A kockahegyen is túl választható karakterei közé.

Köszönhetően gonosz anyja “szeretetének”, Aranyhaj kitűnő kilátásokkal rendelkezzet magas tornyának ablakából, ő azonban inlább a szökést és a világ felfedezését választotta. Az újrakezdés persze azoknak a legfelemelőbb, akinek nehéz a sorsuk. Aranyhaj nem is mérgelődik az 1-es vagy 2-es dobás miatt, hiszen ő minden fejezetben újradobhat egy ilyen értékű kockát. A kockahegyen is túl legtöbbet kockáz(tat)ó karaktere: Aranyhaj.

Rigócsőr király előbb koldusnak, később ismeretlen lovagnak álcázta magát, hogy megleckéztesse a koldussá tett királylányt. Lóra pattanva vágtatott át a városon. Nem is csoda, hogy imádja a paripát, hiszen e paripa segítésével gyakorlatilag a tábla másik oldalára is ugorhat. A paripák mestereként került üdvözöljük Rigócsör királyt A kockahegyen is túl társasjátékban.

A vitéz szabólegény úgy döntött egy nap, hogy elindul szerencsét próbálni, hiszen képes akar hét legyet is leütni egy csapásra. Nem is ijedt meg senkitől az égvilágon, legyen bár a felhőkig érő óriás, egy sárkány a hegyek között, egy kígyó a lábainál vagy egy nyuszi a bokorban. A szabólegény egy átlagos mesehős a Grimm testvérek világából, de most akár A kockahegyen is túlban megmérettetheti magát.

Csipkerózsika egyszer csak felébredt hosszú álmából. Miközben aludt a világ nagyon megváltozott, de ő már ismerte a vörös történetkártyák átkát. A Szerencse úrnője azonban nemcsak elvesz, de időnként ad is: egy esélyt, hogy megszabaduljon az újabb átkoktól, és helyette jó dolgok történjenek vele. Ha a vége jó, minden jó, így van ez A kockahegyen is túlban.

Hüvelyk Matyi egyszercsak a farkas gyomrában találta magát. Vagány srác volt, nem esett kétségbe, inkább szóba elegyedett a farkassal, és meg is győzte, hogy az a végzetébe sétáljon. A szellemállatok segítenek, a farkas elmarja a többiek kockáit, de Hüvelyk Matyinak mindig van egy trükkje ez ellen is A kockahegyen is túl című játékban.

Csizmás kandúr fura egy szerzet. Mindig van a zsebében egy újabb trükk, de remekül ért a vagyonszerzéshez is. Alma, kenyér, pénz? Mindegy neki, mindent összegyűjt küldetései teljesítéséhez, és ha valamire nincs szüksége, majd elcseréli másra. Csizmás kandúr a fiúk egyik kedvenc karaktereként állt be A kockegyen is túl választható karakterei sorába.

Hófehérke gonosz mostohaanyja jóvoltából sokszor lett "megajándékozva" a Grimm mesék mágikus (elátkozott) tárgyaival, így talán kimondhatjuk, hogy ő ért legjobban a Grimm karaktereink közül a varázstárgyakhoz. Képessége látványos, ő mindig két varázstárgy közül választhatja ki a számára hasznosabbat. Hófehérke varázslatos trükkjei nem is hiányozhatnak A kockahegyen is túl társasjáték világából sem.

A brémai muzsikusok miután otthon nem volt maradásuk, elindultak együtt, hogy bebizonyítsák nem jó ötlet lemondani róluk. Ha muzsikusok nem is, de kalandozók lettek, nem is akármilyenek! A szamár, a kutya, a macska és a kakas egymás hátára állva hatalmasabbak, mint akárki. Ráadásul még a legmagasabb kockatornyon is képesek átjutni ilyen módon. Ezeket az állatokat mindenki szereti, de ki fog velük játszani A kockahegyen is túlban?!