Rendeld meg tőlünk társasjátékainkat!

A megrendelések felvételét és teljesítését partnerünk, a Reflexshop Kft. intézi.

Kérjük, hogy megrendelés előtt tájékozódj a fizetési és szállítási feltételekről!

 

12 000 forintos rendelés felett a kiszállítás ingyenes!

Csomagajánlat

15 500 Ft.

visszavonásig

A három játék egyben csak

Az árak csak tájékoztató jellegűek

 

Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot.

rendeléshez kattints ide:
A választható csomag átvételi módokról Személyes átvétel Személyes átvétel a Reflexshop budapesti szaküzletében Személyes átvétel a Reflexshop debreceni irodájában Van költsége a személyes átvételnek? A GLS futárszolgálatról Hogyan fizethetek a futárszolgálatnak? Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS futárszolgálat esetén? Mennyi időn belül szállítják ki a csomagomat GLS futárszolgálattal? Mikor történik a kiszállítás? Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc) Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon? Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam? Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával? Lehet a csomag útját követni? Ügyfélszolgálat A GLS csomagpontokról Hogyan működik a GLS CsomagPont? Mikor van nyitva a CsomagPont? Mikor mehetek a csomagért? Hogyan fizethetek a CsomagPontban? Mennyi időn belül mehetek a játékért? Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS csomagpontba? A választható csomag átvételi módok Személyes átvétel A megrendelt játékot személyesen is átveheted két helyen Magyarországon. 
A személyes átvételnek nincs költsége. Személyes átvétel a Reflexshop budapesti szaküzletében Cím: Reflexshop, 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok) Latitude: 47.50875 (47°30′31.507″N) Longitude: 19.06098 (19°03′39.524″E) Telefon: +36 1 269 0941 +36 30 529 2432 E-mail: bolt@reflexshop.hu Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10:00 - 18:00 -ig Szombat: 10:00 - 14:00 -ig Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot! Személyes átvétel a Reflexshop debreceni irodájában Cím: Reflexshop központi iroda, 4028 Debrecen, Tüzér utca 4. Telefon: +36 52 430 867 E-mail: office@reflexshop.hu Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 9:00 - 17:00 -ig Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot! Amennyiben a termék raktáron van, egy héten belül átvehető lesz a debreceni irodában. A termék érkezéséről telefonon értesítünk. Ha nem várod meg a telefonos egyeztetést nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz az irodánkban. Van költsége a személyes átvételnek? Személyes átvétel esetén nincs szállítási és semmiféle egyéb költség. Debreceni személyes átvétel esetén sincs szállítási és egyéb költség. Kérdések GLS futárszolgálatról Hogyan fizethetek a futárszolgálatnak? A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja vagy utánvéttel bankkártyával. Ha azonban nem szeretnél készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni: Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS futárszolgálat esetén? A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. A szállítási költség egységesen minden csomagnál 890 Ft. Minden 12 000 forint (9448 forint + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES. Mennyi időn belül szállítják ki a csomagomat GLS futárszolgálattal? Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva. Mikor történik a kiszállítás? A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet. Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc) Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja. Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon? Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam? Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat? Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be. Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával? Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog. Lehet a csomag útját követni? A csomag útja a csomagszám segitségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon. Ügyfélszolgálat A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted, látogass el a kapcsolat oldalunkra és vedd fel velünk a kapcsolatot. Kiszállítás GLS CsomagPontba Hogyan működik a GLS CsomagPont? Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 550 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. Mikor van nyitva a CsomagPont? A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást. Mikor mehetek a csomagért? A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Hogyan fizethetek a CsomagPontban? Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton. A GLS CsomagPontba történő szállítás egységesen 890 Ft. 12 000 forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. Mennyi időn belül mehetek a játékért? Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt 
GLS CsomagPonton. Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS csomagpontba? A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. A szállítási költség egységesen minden csomagnál 890 Ft. Minden 12 000 forint (9448 forint + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.
FEL
FEL
rendeléshez kattints ide:
FEL
rendeléshez kattints ide:
A választható csomag átvételi módokról Személyes átvétel Személyes átvétel a Reflexshop budapesti szaküzletében Személyes átvétel a Reflexshop debreceni irodájában Van költsége a személyes átvételnek? A GLS futárszolgálatról Hogyan fizethetek a futárszolgálatnak? Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS futárszolgálat esetén? Mennyi időn belül szállítják ki a csomagomat GLS futárszolgálattal? Mikor történik a kiszállítás? Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc) Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon? Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam? Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával? Lehet a csomag útját követni? Ügyfélszolgálat A GLS csomagpontokról Hogyan működik a GLS CsomagPont? Mikor van nyitva a CsomagPont? Mikor mehetek a csomagért? Hogyan fizethetek a CsomagPontban? Mennyi időn belül mehetek a játékért? Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS csomagpontba? A választható csomag átvételi módok Személyes átvétel A megrendelt játékot személyesen is átveheted két helyen Magyarországon. 
A személyes átvételnek nincs költsége. Személyes átvétel a Reflexshop budapesti szaküzletében Cím: Reflexshop, 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok) Latitude: 47.50875 (47°30′31.507″N) Longitude: 19.06098 (19°03′39.524″E) Telefon: +36 1 269 0941 +36 30 529 2432 E-mail: bolt@reflexshop.hu Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10:00 - 18:00 -ig Szombat: 10:00 - 14:00 -ig Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot! Személyes átvétel a Reflexshop debreceni irodájában Cím: Reflexshop központi iroda, 4028 Debrecen, Tüzér utca 4. Telefon: +36 52 430 867 E-mail: office@reflexshop.hu Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 9:00 - 17:00 -ig Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot! Amennyiben a termék raktáron van, egy héten belül átvehető lesz a debreceni irodában. A termék érkezéséről telefonon értesítünk. Ha nem várod meg a telefonos egyeztetést nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz az irodánkban. Van költsége a személyes átvételnek? Személyes átvétel esetén nincs szállítási és semmiféle egyéb költség. Debreceni személyes átvétel esetén sincs szállítási és egyéb költség. Kérdések GLS futárszolgálatról Hogyan fizethetek a futárszolgálatnak? A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja vagy utánvéttel bankkártyával. Ha azonban nem szeretnél készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni: Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS futárszolgálat esetén? A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. A szállítási költség egységesen minden csomagnál 890 Ft. Minden 12 000 forint (9448 forint + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES. Mennyi időn belül szállítják ki a csomagomat GLS futárszolgálattal? Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva. Mikor történik a kiszállítás? A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet. Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc) Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja. Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon? Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam? Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat? Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be. Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával? Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog. Lehet a csomag útját követni? A csomag útja a csomagszám segitségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon. Ügyfélszolgálat A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted, látogass el a kapcsolat oldalunkra és vedd fel velünk a kapcsolatot. Kiszállítás GLS CsomagPontba Hogyan működik a GLS CsomagPont? Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 550 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. Mikor van nyitva a CsomagPont? A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást. Mikor mehetek a csomagért? A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Hogyan fizethetek a CsomagPontban? Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton. A GLS CsomagPontba történő szállítás egységesen 890 Ft. 12 000 forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. Mennyi időn belül mehetek a játékért? Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt 
GLS CsomagPonton. Mennyibe kerül egy csomag szállítása GLS csomagpontba? A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. A szállítási költség egységesen minden csomagnál 890 Ft. Minden 12 000 forint (9448 forint + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.
FEL
FEL
rendeléshez kattints ide:
FEL